fredag den 20. juni 2008

Luk Roskilde-Festivalen !

Tolerance og tillid, og alt det pjank !
I skal ind i en port, og ha` nogen bank !


"300 festival-armbånd stjålet fra Roskilde Festival
Festivalarmbånd til en værdi af en halv million kroner er blevet stjålet og er allerede i omløb."

Skriver Politken.

Her i partiet er vi sgu kede af, at det ikke er alle armbind der er blevet stjålet.

Den flok Enhedsliste-psykopater der hvert år indtager Roskilde, og får Dyrskuepladsen til at ligene en svinesti, med 150 000 øldåser, dem kunne vi godt undvære.

Desuden er den musikalske side helt forfærdelig : Hvor man tidligere havde begavede grupper som Kraftwerk, Pet Shop Boys, Deep Purple og The Who, så hør hvad det er for noget ynkeligt lort der spilles idag.

Alle mulige talentløse tonedøve fruentimmere eller børn fra X-Factor. En ren katastrofe.
Woodstock er langt væk.

Undertegnede er selv blevet bedt om at optræde på Roskildefestivalen (takkede upænt nej), hvilket jo bare viser, at niveauet er i bund.

Roskildefestivalen burde betale folk for at gå ind, og ikke omvendt.

Roskildefestivalen har overlevet sig selv. Den tiltrækker en masse venstreorienterede tonedøve psykopater.

Luk lortet, og hiv allle deres armbind fra dem.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er simpelthen blevet bedt om at optræde? Hvad er din kunstart?

Anonym sagde ...

Ja, hvad kan du egentlig andet end at sidde i skjul og brokke dig?

Anonym sagde ...

Hej Stine og Anonymos !

For mange år siden komponerede jeg nogle satiriske, og meget lidt politisk korrekte sange (og får da stadog Koda-penge for dem).

Det syntes roskildefolkene var så syret og skægt, at jeg ville blive et megahit.

Men jeg gjorde det ikke.

Jeg deltager ikke i sådan noget venstreforvirret hippie-gas.

Jeg siger som Henrik Kofod i Ørkenens Sønner
" Jeg synger, jeg danser - skal I også se mig skide?
Det vil jeg sandelig heller ikke råde jeg til "

MVH

Webmastren

Anonym sagde ...

Hvorfor at stjæle 300 festival-armbånd. Vi kan print alt hvad du har brug for...

The Gunslinger sagde ...

Jeg tror ikke jeg har nok mentalt overskud til at overskue dit ditto underskud, men lad os blive ved det konkrete: sig mig lige, hvorledes det stemmer overens, at jeres parti (ahem) kan "slå et slag for den personlige frihed", samtidig med at i opfordrer til fysisk vold mod folk, der har andre kulturelle præferencer end jer selv?

Jeg glæder mig selv hvert år enormt til Roskilde Festival, og det er fordi jeg er forelsket i stemningen og oplevelsen og rusen og altid gerne vil høre og se en stor del af de bands og andre kunstnere, der er der. Det er min sag - eller mit problem, vil i sikkert mene. Hvorfor er det også jeres?

Anonym sagde ...

På den anden side er denne blog et godt udtryk for mangfoldigheden i det danske samfund, rascal. I gamle dage ville medlemmerne af det her parti blive sendt ud at grave grøfter, her risikerer de højest et skånejob i kløerne på de feminister de foragter, fordi de aldrig scorer selv.

Anonym sagde ...

Laurent Rascal :

Vi bryder os ikke om Roskildefestivalen mere. For det første er de bands der kommer af fornærmende dårlig kvalitet.

Festivalledelsen lader en masse frivillige knokle gratis, samtidig med, at de tager en formue for at lukke folk ind.

Rent kommercielt fis.
Gysser lige ned i de gamle 68eres lommer.

For det andet ligner Dyrskuepladsen en svinesti efter festivalen. Kørte forbi sidste år, og har sjældent set så meget pis, lort, pølsebakker og øldåser.

For det tredie synes roskildeborgerne måske ikke, at det er særlig fedt, at deres by invaderes af 80 000 drukkenbolte.

Gækkeren :

Mht. at grave grøfter, er undertegnede, der ernærer sig som investor, og er millionær, heldigvis fritaget for den slags.
Det vigtigste må vel være, at man ikke ligger samfundet til byrde.

Mvh.

Webmasteren

The Gunslinger sagde ...

"Vi bryder os ikke om Roskildefestivalen mere. For det første er de bands der kommer af fornærmende dårlig kvalitet."

Det vil jo altid være et subjektivt spørgsmål, så overlad bedømmelsen til dem der rent faktisk køber sig adgang til festvalen. Right?

"Festivalledelsen lader en masse frivillige knokle gratis, samtidig med, at de tager en formue for at lukke folk ind.

Rent kommercielt fis.
Gysser lige ned i de gamle 68eres lommer."

Jeg ved ikke om du har lagt mærke til den bagatel, at al overskuddet går til humanitære og kulturelle støtteformål? Der er en lille gruppe mennesker der er ansat med løn det meste af året, men det er meget få, og det er såmænd ikke specielt godt betalt.

"For det andet ligner Dyrskuepladsen en svinesti efter festivalen. Kørte forbi sidste år, og har sjældent set så meget pis, lort, pølsebakker og øldåser."

Ja, det er fuldstændig korrekt. Sidste år var det ekstra slemt pga. vandmasserne og den uundgåelige smat - fordi folk lod alting ligge og fyde fremfor at tage det med hjem eller smide det ud (endsige samle det sammen), blev det et værre svinereri. Til gengæld brugte de otte måneder og flere millioner på at rydde lortet op, og de fik overskud på en håndfuld millioner alligevel. Jeg er af den overbevisning, at det er et ringe offer få så smuk en oplevelse. Er du klar over, hvor positiv en oplevelse det faktisk er? Har du været der, eller er du bange for at blive trukket skrigende ind i en malstrøm af sangleg og venstrepædagogik og hippier der giver dig krammere og alt muligt vammelt?

"For det tredie synes roskildeborgerne måske ikke, at det er særlig fedt, at deres by invaderes af 80 000 drukkenbolte."

Nej, der findes vist også en gruppe vistnok organiserede borgere der ikke bryder sig om det, men jeg tror de glemmer at byen tjener en voldsom mængde penge i løbet af den uge. Folk køber mad og presenninger og øl og ting ud i et væk. Desuden har jeg svært ved at se, hvad argumentet for at fesivalen ikke må være i byen skulle være. At man er bosat i en bestemt by betyder ikke, at man bestemmer over dem der ikke er, vel? Der er jo ikke nogen festivalgæster specielt der fornærmer nogen eller ødelægger ting eller opfører sig ubehageligt. Faktisk var hele års Roskilde festival mere fredelig, end én normal weekend i Roskilde by. Det er da imponerende.

Anonym sagde ...

Hvordan har du TJENT dine penge, webmaster?

Anonym sagde ...

Investorvirksomhed

Mvh.

Webmasteren