torsdag den 5. juni 2008

Danmark er blevet ramt af pædofili-skræk !

Det er klart, at folk gerne vil passe på deres børn, men pædofili-skrækken er simpelthen gået amok.

Det ER altså langt farligere at lade sine børn gå i trafikken, end at tale med voksne mænd.

Skrivende webmaster indtog i eftermiddags sin frokost-pilsner på en bænk i Kongens Have, der forøvrigt var proppet med de der "Vi-vil-ha-mer-i-løn-psykopater".

Forbi kom en lille pige, der spurgte, hvad jeg hed.

"Jeg hedder Adolf" sagde jeg. "Jeg hedder Amalie" sagde hun.
Så kom hendes mor farende og sagde, at hun altså ikke måtte snakke med fremmede, og da slet ikke med "sådan nogle gamle grimme mænd" !

Må vi lige være her !

Alternativet bliver jo, at ingen længere kan tale med et barn. Så er alt overladt til venstreorienterede hjerneforblæste pædagoger og ansvarsløse forældre.

At antage enhver voksen mand for at være en udøvende pædofil, svarer til at betragte enhver "kulturberigende" indvandrer for at være knivstikker.

Det er jo den rene racisme.
Men når den udøves af politisk korrekte kvinder, så er det åbenbart helt iorden.

LORTELAND !

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sagde hun virkelig "gamle grimme mænd"? Og så mens du hørte på det?

Hvorfor i alverden fik hun ikke læst og påskrevet?

Anonym sagde ...

Hej, Holme.

Jeg er et pænt og høfligt menneske, så jeg lod som ingenting.

Hun skulle selvfølgelig have haft et spark i røven, men så bliver man jo sat bag tremmer i dette femi-samfund.

Mvh.

Webmasteren

Anonym sagde ...

Jeg havde højere tanker om webmasteren end en gammel grim mand, der sidder i Kongens Have og pimper øl. Er det fortroppen i kampen mod muslimerne?

Anonym sagde ...

Det er ikke kun i Danmark mænd mistænkeliggøres. Ifølge British Airways er alle mænd potentielle pædofile.

http://maskulinmodstand.com/blog/admin/for-british-airways-er-alle-maend-potentielle-bornemisbrugere-men-kvinder-er-det-ikke