søndag den 29. juni 2008

Dagens griner fra BTs klummeskribent !

Hvorfor dog spilde sin tid sådan et sted ?
Gå ud og tal med rigtige mennesker af kød og blod, fremfor at krænge hjertet ud til en række falske identiteter.

I det kvindagtige blad, BT, der mestendels er for kvinder, er der i dag en artikel om det idiotiske tidsspilde-fænomen "Facebook" som efterhånden bruges af Gud og hver mand (O.K. måske ikke af Gud).

Her udgyder en kvindelig klummeskribent om sine drømme, håb og lidelser på dette håbløse foretagende :


"Facebook fandt Nicola mændene fra sin fortid og indså, at mænd kan inddeles i to kategorier. De overvurderede og de undervurderede."

Hvilken epokegørende iagttagelse. Behøver man at være lønnet klummeskribent for at skrive den slags ?
Og videre hedder det :

"Det kan da ikke være ham. Det da umuligt. Fyren, som jeg brugte to år på at forgude på afstand, har i dag forvandlet sig til en viskelæder-lugtende skygge af, hvad han engang var. Jeg surfer på Facebook og dræber endnu en ensom lørdag aften. Har fået en mail fra en fyr, jeg engang kendte og sidder nu næsten desperat og klikker rundt på diverse mænds profiler. Det er mændene fra min fortid . Dem jeg kendte. Dem jeg afviste. Dem jeg var fortabt i. Dem jeg overså og dem, der ikke så mig"

Ak ja, det er åbenbart lettere at elske en falsk profil på afstand, end at gå ud i byen og møde nye mennesker.

"Så er der dem der er alene. Som de altid har været. Det er playboyen, som stadig knuser det ene kvindehjerte efter det andet."

Der KUNNE jo også være tale om andre grunde til at være alene end at være playboy. Måske er det kiksede generte mænd, eller måske bare folk der har valgt at være alene, fordi de har indset hvor uudholdelige kvinder er.

"Fyren, som jagtede mig, som ingen anden og som skrev romantiske breve. Ham, der gav roser uden at få så meget som et kys igen. Ham, hvor omstændighederne altid var forkerte og som jeg aldrig helt har glemt, fordi det hverken startede eller sluttede."

Vi kan kun sige een ting : Facebook er spild af tid. Gå dog ud i livet og mød andre mennesker af kød og blod, fremfor at gemme jer under falske profiler.

Og til kvinderne : Vi siger som Jan Gintberg : "Kvinder leder efter een mand i deres liv, der kan opfylde alle deres behov. Vi mænd leder efter alle kvinder, der kan opfylde et skide behov.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tyskland fik et nederlag
Hver dag er det Europa-dag
For et højreorienteret svin
En gammel mand til grin !

Anonym sagde ...

Nåh ja, nr. 2 var da heller ikke dårligt.

Det vigtigste var at de sendte tyrkerene og portugiserne ud.

Og enhver kan have en off-day. Det havde det småskadede tyske hold igår.

Men her på redaktionen er vi gode tabere, og ønsker de underholdende spaniere tillykke med EM.

Når det nu ikke kunne blive Tyskland var det den helt rigtige vinder.

Viva Espania !

Mvh.

Webmasteren