mandag den 12. oktober 2009

Heldige Danmark !


Ståle Solbakken kalder danskernes kvalifikation til VM 'superfortjent' - mens Drillo mener, at Danmarks kvalifikation var snydeheldig.

Vi giver Drillo ret.

Danmark BADER i held.

De to 1-0 sejre over Sverige var svine-held.

1-1 mod Portugal :

Portugal - 25 chancer, ET mål.
Danmark 1 chance, ET MÅL.

MEN, intet er så skidt, at det ikke er godt for noget.
Ved at sende Sverige hjem til Skåne, Halland og Blekinge, har vi hjulpet portugiserne til at gå videre.
Et VM uden disse charmerende svar på Europas Brassere ville være trist.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gad vide hvor mange danskere, der rejser derned til støtte?
Der er vel ikke så mange hoteller til rådighed?
Så priserne vil blive presset op.

Anonym sagde ...

intet er mere ligegyldigt end en skide fodboldkamp.Kun hjernedøde æsler sidder og ser på en flok paphoveder tske rundt efter en læderkugle.

Anonym sagde ...

Jeg fik nok af drenge i shorts i 30érne.

Anonym sagde ...

134 anholdte efter kampen taler squ da sit eget tydelige sprog, om hvad det er for nogle idioter, der spilder deres tid på fodbold...
-Det ophørte med at have noget som helst med sport at gøre, for meget længe siden !!!

Anonym sagde ...

Ser ikke fodbold !!-Da jeg var knægt, øvede jeg meget mere på violinen, end jeg spillede fodbold.Og det har også kunnet betale sig: -Idag kan jeg sparke en violin meget længere, end nogen anden !!!