mandag den 5. oktober 2009

Mensa - de "begavedes" ubegavede forening !


"Jeg kunne være med i foreningen af kloge mennesker - Mensa."
Det påstår Sidney Lee i dette eksklusive interview, hvor han også afslører, at han ofte spiller en rolle som 'blank'

Mensa er den største luftboble i universet.

Webmaster var medlem i 2 år.

Blandt en flok nørder der legede med legoklodser, kunne skrive deres navn spejlvendt, og åd øko-pizzaer med gedeost.

Rent tidsspilde blandt sevloptagede narrøve.

IQ er et underligt begreb.
Webmasters blev målt til 181.
Jeg var fuld, og havde en dårlig dag.

Hele IQ-systemet, er opfundet af feminister og venstreorienterede amerikanske forskere, der vil måle, hvor meget man kan eftersnakke systemet.
Prøverne bygger ikke længere på matematik og abstrakt tænkning, men på snak.

Om du kan overleve i Sydamerikas regnskove i december måned i stormvejr, tæller ikke.
Det er vigtigere, at du kan lægge et puslespil, som er kreeret af en åndssvag på et beskyttet værksted.

Sol svarer til Måne, ligesom Dag svarer til ?
Pølse svarer til sennep, ligesom Pik svarer til ?

Hvad med om Mensa stammede sig an, så ikke alle mulige idioter kunne kalde sig genier.

Berlusconi svarer til Poul Nyrup,
som Bulganin svarer til ?
Det ville der være større udfordring i.

Ja, svære spørsmål.
Men de nemme dominerer.

Det er måske derfor, at Sidney Lee har en forholdsvis hæderlig score.

Mensa skulle måske til at skærpe kravene.
Det er bestemt ikke godt, at selv tåber kan rende rundt og kalde sig genier.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Indeed en flydende størrelse-IQ !
Hvis man smed hr Hansen ned i sydamerikas jungle, og en tilsvarende regnskovs-indianer ned på Rådhuspladsen, så tror jeg, jeg ville sætte mine penge på indianeren !
Faktisk tror jeg ikke en gang jeg ville give hr.Hansen et døgn !!

Anonym sagde ...

Har hørt at Jørgen Poulsen sidder i bestyrelsen !??

Anonym sagde ...

Hi Webmaster.

Synes bare lige jeg ville sige, at jeg den onde fløjtme har fået mig en hel del grinere herinde.
Fantastiske og velskrevne indlæg.

Humor på et ret højt plan faktisk !

Tak !!!