Man kan måske undre sig over at vi bruger tiden på at kaste perler for kun ca. 100 begavede læsere.
Vi har 3 formål :
1. At få lettet trykket iærs skattetrykket, for meget dårligt kan der siget om samfundstilstanden, og meget dårligt SKAL der siges.
2. Vi ønsker at stille op ved kommunalvalget i København næste efterår, for blot at få vores synspunkter igennem i en mere samfundsgavnlig retning..
3. Den VIGTIGSTE årsag, den er her :
LYT og LÆR :
http://www.youtube.com/watch?v=QWpIzTqQxe8
fredag den 30. maj 2008
Nu skal stressede gravide også belaste vores pengepunge !
Hurra ´for deres opfindsomhed.
Landsforening efterlyser hjælp til stressede gravide.
Det skriver tosseavisen Politiken idag.
http://politiken.dk/indland/article515805.ece
Ja, der er snart ingen grænser for, hvad skatteyderne skal betale for.
Lebbeinisminationer, børnecheks, og nu også penge til stressede pigebørn, der ikke kan holde deres egen selvforskyldte graviditet ud.
Samfundet er blevet for ulækkert og gavebodsagtigt.
Disse frustrede kvindfolk skal selvfølgelig ikke have en rød reje af skatteborgernes penge.
Fordi man i drukkenskab har ligget og horet med en tilfældig stodder, er det altså ikke nogen menneskeret at få psykologbistand og lægehjælp.
Og abort skal selvfølgelig også være forbudt.
Folk må lære at stå ved deres ansvar.
Dette slapsvanse samfund lærer de unge mennesker det modsatte.
Hor med hvem som helst, drik eller ryg hvad du vil. Moder stat skal nok komme og frelse dig.
Som KU-bandet "Free to Choose" (hvis plade forøvrigt var produceret af SFeren Pelle Voigt, skrev :
Du kan ryge, du kan drikke, og hvis det går galt, kommer du på hospitalet, med dit ophold fuldt betalt.
http://www.youtube.com/watch?v=GB1thBUrOV4
Danmark. Tag dig sammen.
Den eneste redning hedder
De Højreorienterede Svin/Danmarks Reaktionære Parti
Det skriver tosseavisen Politiken idag.
http://politiken.dk/indland/article515805.ece
Ja, der er snart ingen grænser for, hvad skatteyderne skal betale for.
Lebbeinisminationer, børnecheks, og nu også penge til stressede pigebørn, der ikke kan holde deres egen selvforskyldte graviditet ud.
Samfundet er blevet for ulækkert og gavebodsagtigt.
Disse frustrede kvindfolk skal selvfølgelig ikke have en rød reje af skatteborgernes penge.
Fordi man i drukkenskab har ligget og horet med en tilfældig stodder, er det altså ikke nogen menneskeret at få psykologbistand og lægehjælp.
Og abort skal selvfølgelig også være forbudt.
Folk må lære at stå ved deres ansvar.
Dette slapsvanse samfund lærer de unge mennesker det modsatte.
Hor med hvem som helst, drik eller ryg hvad du vil. Moder stat skal nok komme og frelse dig.
Som KU-bandet "Free to Choose" (hvis plade forøvrigt var produceret af SFeren Pelle Voigt, skrev :
Du kan ryge, du kan drikke, og hvis det går galt, kommer du på hospitalet, med dit ophold fuldt betalt.
http://www.youtube.com/watch?v=GB1thBUrOV4
Danmark. Tag dig sammen.
Den eneste redning hedder
De Højreorienterede Svin/Danmarks Reaktionære Parti
onsdag den 28. maj 2008
Ynkeligt hollywood-nul taler ud !
Will Smith, der vel må siges at være en hån mod en skuespilleflok i USA der tæller navne som Orson Welles, Charlton Heston og James Stewart, mener sig åbenbart berettiget til at føre sine evnesvage og kvindagtige meninger til torvs, og forventer tillige at blive taget alvorligt.
Will Smith, 39, har formået at holde gang i ægteskabet med Jada Pinkett Smith, 36, siden 1997.
Det har han tænkt sig at blive ved med. For ham og Jada er skilsmisse nemlig slet ikke en mulighed, skriver Contactmusic.com.
- Skal et ægteskab være lykkeligt, skal det bare ikke være muligt at blive skilt. Hvis man kan blive skilt, kommer der uundgåeligt en dag, hvor den ene part ikke vil mere.
I vores ægteskab har vi besluttet os for, at skilsmisse ikke er noget, vi kan vælge. Det er helt klart en del af vores succes som ægtepar.
Jamen, fint for ham, men tænk nu, hvis han ikke havde haft en dejlig kone, men var blevet gift med en heks som Lone Dybkjær, Ritt Bjerregård eller Hanne Vibeke Holst. ?
Ville han så indtage samme bøssoide holdning ?
Han bruger sin egen målestok, der har givet ham lykke, til at dømme andre. Det er ulækkert og usympatisk.
Tolerance og tillid, og alt det pjank "
Han sgu ind i en port, og ha noen bank !
Boycot alle film med Will Smit fremover. Han er en led kønsforræder.
Han er ulækker.
Will Smith, 39, har formået at holde gang i ægteskabet med Jada Pinkett Smith, 36, siden 1997.
Det har han tænkt sig at blive ved med. For ham og Jada er skilsmisse nemlig slet ikke en mulighed, skriver Contactmusic.com.
- Skal et ægteskab være lykkeligt, skal det bare ikke være muligt at blive skilt. Hvis man kan blive skilt, kommer der uundgåeligt en dag, hvor den ene part ikke vil mere.
I vores ægteskab har vi besluttet os for, at skilsmisse ikke er noget, vi kan vælge. Det er helt klart en del af vores succes som ægtepar.
Jamen, fint for ham, men tænk nu, hvis han ikke havde haft en dejlig kone, men var blevet gift med en heks som Lone Dybkjær, Ritt Bjerregård eller Hanne Vibeke Holst. ?
Ville han så indtage samme bøssoide holdning ?
Han bruger sin egen målestok, der har givet ham lykke, til at dømme andre. Det er ulækkert og usympatisk.
Tolerance og tillid, og alt det pjank "
Han sgu ind i en port, og ha noen bank !
Boycot alle film med Will Smit fremover. Han er en led kønsforræder.
Han er ulækker.
søndag den 25. maj 2008
Femi-Sverige indtager Danmark.
I Sverige, Europas mest pinlige og feminiserede land, har man nu også fundet på, at trafiklysene skal feminiseres.
Nu skal det ikke længere være en lille grøn mand, når man går over. Det skal være en svensk lebbe i stram kjole.
Havde det så bare været Lisa Nielson i bar numse, så ville der da være noget ved af færdes i den svenske trafik.
Nu skal det gudhjælpeos være ligesådan herhjemme. Kvindfolk på trafiklysene.
Vi kan kun sige til danske mænd : Gør oprør. Tag en økse, og fæld lortet.
Eller er i bøsser eller svenskere.?
Død over feminismen.
Nu skal det ikke længere være en lille grøn mand, når man går over. Det skal være en svensk lebbe i stram kjole.
Havde det så bare været Lisa Nielson i bar numse, så ville der da være noget ved af færdes i den svenske trafik.
Nu skal det gudhjælpeos være ligesådan herhjemme. Kvindfolk på trafiklysene.
Vi kan kun sige til danske mænd : Gør oprør. Tag en økse, og fæld lortet.
Eller er i bøsser eller svenskere.?
Død over feminismen.
lørdag den 24. maj 2008
Pinligt dansk TV !
Dagens to pseudobegivenheder :
En afdanket halvfransk og kvartsvensk fraskilt prins skal gifte sig, og melodigrandprixet skal pine de danske øren.
Det er i sig selv OK. Men det pinlige er, at skatteydernes og licensbetalerne penge går til sådan noget gas.
Modeduller, afdankere pseudo-journalister og andre afdankere personager får plads på skærmen.
No-Dorf Petersen står og fylder danskerne med usympatisk og underlødig journalistik, og kan grine sin røv i laser hele vejen til banken.
Hvad sker der. Er Danmark ved at gå amok i dumhed ?
Her i partiet er vi republikanere. De kongelige skulle ud og grave grøfter, sku de !
En afdanket halvfransk og kvartsvensk fraskilt prins skal gifte sig, og melodigrandprixet skal pine de danske øren.
Det er i sig selv OK. Men det pinlige er, at skatteydernes og licensbetalerne penge går til sådan noget gas.
Modeduller, afdankere pseudo-journalister og andre afdankere personager får plads på skærmen.
No-Dorf Petersen står og fylder danskerne med usympatisk og underlødig journalistik, og kan grine sin røv i laser hele vejen til banken.
Hvad sker der. Er Danmark ved at gå amok i dumhed ?
Her i partiet er vi republikanere. De kongelige skulle ud og grave grøfter, sku de !
torsdag den 22. maj 2008
Fløng - Hvis du har hang til nakkeost !
Her i partiet mener vi generelt, at det er fulkommen ligegyldigt, hvad sexede TV-stjerner mener om dette eller hint.
Men det er irriterende, at deres ligegyldige meninger konstant skal ud i æteren.
Tag nu den talentløse vejrmand, Per Fløng, der ikke ved mere og vejret end enhver, der kigger ud af vinduet.
Han går ind for dødsstraf, gør han.
Det gør vi også her i partiet, men det kommer vi sågu ikke på forsiden af Ekstrabaldet for.
Men det ulækre er, at Fløng faktsik IKKE går ind for dødsstraf. Kun over for ham det Fritzl, der her spærret sin datter inde i en kælder i 24 år.
Ja, det er altid let at sætte det onde på formel. Fritzl er i vores øjne et stakkels sygt menneske, der skal overgives til en læge, og ikke til en bødel.
Det må da være enten/eller, som Kierkegaard skrev.
Fløng er imod dødsstraf, fordi det giver en masse sympatifisse blandt radicoole kvinder i det københavnske natteliv.
Når han så kan finde en sag, hvor selv gimperne går ind for dødsstraf, få gør han det også.
Ynkelige NAR !
Hvad med om han bestemte sig, og turde tage ansvaret for sit valg.
Vi synes her i partiet, at der skulle henrettes en masse skidderikker herhjemme. Men vi står ved det.
I biblen står der : Fordi du hverken er kold eller varm, men lunken, vil jeg udspy dig af min mund.
Og Fløng er lunken med sin latterlige kvindagtige udmelding.
Foreløbig kunne man jo udspy idioten fra TV2s vejrudsigt.
Vi behøver ikke at give ham 900 000 kr. om året for at fortælle, at det regner udenfor.
Det kan vi altså godt selv se.
Hvis man er tilhænger af dødsstraf, så skal man være ved det. Det andet svarer til at sige : Jeg er vegetar og kødspiser, jeg er ikkeryger og danmarksmester i piberygning, jeg er afholdsmand og elsker snaps.
Fløng er typisk for nutidens holdningsløse mænd, der bare siger det, som kvinderne gerne vil høre.
Føj for satan !
Men det er irriterende, at deres ligegyldige meninger konstant skal ud i æteren.
Tag nu den talentløse vejrmand, Per Fløng, der ikke ved mere og vejret end enhver, der kigger ud af vinduet.
Han går ind for dødsstraf, gør han.
Det gør vi også her i partiet, men det kommer vi sågu ikke på forsiden af Ekstrabaldet for.
Men det ulækre er, at Fløng faktsik IKKE går ind for dødsstraf. Kun over for ham det Fritzl, der her spærret sin datter inde i en kælder i 24 år.
Ja, det er altid let at sætte det onde på formel. Fritzl er i vores øjne et stakkels sygt menneske, der skal overgives til en læge, og ikke til en bødel.
Det må da være enten/eller, som Kierkegaard skrev.
Fløng er imod dødsstraf, fordi det giver en masse sympatifisse blandt radicoole kvinder i det københavnske natteliv.
Når han så kan finde en sag, hvor selv gimperne går ind for dødsstraf, få gør han det også.
Ynkelige NAR !
Hvad med om han bestemte sig, og turde tage ansvaret for sit valg.
Vi synes her i partiet, at der skulle henrettes en masse skidderikker herhjemme. Men vi står ved det.
I biblen står der : Fordi du hverken er kold eller varm, men lunken, vil jeg udspy dig af min mund.
Og Fløng er lunken med sin latterlige kvindagtige udmelding.
Foreløbig kunne man jo udspy idioten fra TV2s vejrudsigt.
Vi behøver ikke at give ham 900 000 kr. om året for at fortælle, at det regner udenfor.
Det kan vi altså godt selv se.
Hvis man er tilhænger af dødsstraf, så skal man være ved det. Det andet svarer til at sige : Jeg er vegetar og kødspiser, jeg er ikkeryger og danmarksmester i piberygning, jeg er afholdsmand og elsker snaps.
Fløng er typisk for nutidens holdningsløse mænd, der bare siger det, som kvinderne gerne vil høre.
Føj for satan !
Deutchland, Deutchland unter alles !
Nu har bornertheden også¨ramt Tyslland !Nu er den personlige frihed også død i Tyskland.
Også her har feminismen, bornertheden og forbudslideligheden indfundet sig.
Det tyskepostvæsen havde åbnet mulighen for, at tyskerne selv skulle bestemme, hvem der skulle på frimærkerne.
At det næppe ville blive Hitler, sadisten Julius Strecher eller bøsserøven Von Papen, var de færreste vel i tvivl om, for så ville folk vel spytte på den forkerte side af frimærket, men at Rudof Hess blev valgt blev for meget for de forbudslidelige tyske klidmostre.
Men hvem var Hess ? Han overgav sig til englænderne i 1942, afsværgede nazismen, og blev af Hitler erklæret sindssyg og dødsdømt.
Blev justitsmyrdet i Nurnberg i 1947 af hævngerrige og kolde bolschevik-svin.
Hess var en helt, fordi han havde nosserne til at gå imod et system, som han fandt ud af var umenneksligt. Og han satte sit eget liv på spil for det.
Også her har feminismen, bornertheden og forbudslideligheden indfundet sig.
Det tyskepostvæsen havde åbnet mulighen for, at tyskerne selv skulle bestemme, hvem der skulle på frimærkerne.
At det næppe ville blive Hitler, sadisten Julius Strecher eller bøsserøven Von Papen, var de færreste vel i tvivl om, for så ville folk vel spytte på den forkerte side af frimærket, men at Rudof Hess blev valgt blev for meget for de forbudslidelige tyske klidmostre.
Men hvem var Hess ? Han overgav sig til englænderne i 1942, afsværgede nazismen, og blev af Hitler erklæret sindssyg og dødsdømt.
Blev justitsmyrdet i Nurnberg i 1947 af hævngerrige og kolde bolschevik-svin.
Hess var en helt, fordi han havde nosserne til at gå imod et system, som han fandt ud af var umenneksligt. Og han satte sit eget liv på spil for det.
Pinligt, at han idag af danske og tyske nazipsykopater hyldes ´som helt. For det er på et helt fejlagtigt grundlag.
For Hess var faktisk antinazist, og kaldte nutidensnazister for nogle små sølle skvat, hvilkethan have så evigt ret i.
Han skulle ikke have haft en fængselstraf Nurnberg, men en medalje. Men de hævngerrige russer-svin ville det anerledes.
Tyskland er blevet et pinligt politisk korrekt land, der har opgivet sin nationale stolthed.
Hvor er det tritst alt sammen.
Han skulle ikke have haft en fængselstraf Nurnberg, men en medalje. Men de hævngerrige russer-svin ville det anerledes.
Tyskland er blevet et pinligt politisk korrekt land, der har opgivet sin nationale stolthed.
Hvor er det tritst alt sammen.
Europas sidste fornuftige bestion er faldet sammen, med et fruentimmer ved roret.
SFs evigt menstruerende puddelhund siger farvel !
Farvel, farvel, lille Anne !Som Jens og Ketil synger i morgen-fjernsynet "Bye-by-, Bye by byby By bye by".
Hvilken glædelig melding for alle os Københavnere. Anne Baasturp er ikke længere overborgmesterkandidat.
Hvilken glædelig melding for alle os Københavnere. Anne Baasturp er ikke længere overborgmesterkandidat.
Et dejligt budskab for de få frihedsorienterede mennesker, der stadig befinder sig i vores lile jantelovs-befængte hovedstad.
Københanvn har et trist traditon for dårlige overborgmestre. Siden posten blev indført, har den været indtaget af socialistiske pampere.
DET ønsker De Højreorienterede Svin at ændre på ved næste kommunalvalg.
Vi stiller op, og vi gør hvad vi kan for at vælte Ritt, selvom guderne jo som bekendt altid kæmper forgæves imod dumhed. Og da dumme mennesker udgør flertallet, for Ritt jo nok en periode mere. Men hun får den ikke udens sværdslag, og i borgerrepræsentationen skal vi nok gøre hende det helvedes hedt.
Det er somom at de københavnske overborgmestre hader de mennesker, som de er borgmestre for.
Parkeringsbøder, øjebæer, ungdomshuse, lovløshed, skatteplyndring, formynderi, forbud mod horehuse, mandehad, grevinde-Danner-støtte, og fanden og hans pumpestok.
Anne Baastrup er ikke engang københavner, men fra Århus.
Hvad skal københavnerne med en kvinde, der er mere forbudsliderlig end liderlig, og som vistnok holder med AGF ?
En ordentlig københavner holder selvfølgelig med FC eller Fremad Amager.
Nu har Anne Baastrup valgt af forlade dansk politik med en lettere dørsmækken, fordi medlemmerne har valgt den hæderlige - men røvkedelige - Bo Asmus Kjeldgaard istedet.
Tabet er nok til at overse.
Og Københavns næste overborgmester bliver hverken en SFer eller en Socalkammrat.
Det bliver FAR her.
Som MC Einar sang "Jeg siger far her, ka ikke klar mer ".
Vores progam : Flere biler, højere priser på kollektiv trafik (der vel idag er en slags bistandskontorer på 8 hjul, financieret af skatteyderne), færre forbud, væk med den lede indkomstskat og ud med miljøflipperiet.
Københanvn har et trist traditon for dårlige overborgmestre. Siden posten blev indført, har den været indtaget af socialistiske pampere.
DET ønsker De Højreorienterede Svin at ændre på ved næste kommunalvalg.
Vi stiller op, og vi gør hvad vi kan for at vælte Ritt, selvom guderne jo som bekendt altid kæmper forgæves imod dumhed. Og da dumme mennesker udgør flertallet, for Ritt jo nok en periode mere. Men hun får den ikke udens sværdslag, og i borgerrepræsentationen skal vi nok gøre hende det helvedes hedt.
Det er somom at de københavnske overborgmestre hader de mennesker, som de er borgmestre for.
Parkeringsbøder, øjebæer, ungdomshuse, lovløshed, skatteplyndring, formynderi, forbud mod horehuse, mandehad, grevinde-Danner-støtte, og fanden og hans pumpestok.
Anne Baastrup er ikke engang københavner, men fra Århus.
Hvad skal københavnerne med en kvinde, der er mere forbudsliderlig end liderlig, og som vistnok holder med AGF ?
En ordentlig københavner holder selvfølgelig med FC eller Fremad Amager.
Nu har Anne Baastrup valgt af forlade dansk politik med en lettere dørsmækken, fordi medlemmerne har valgt den hæderlige - men røvkedelige - Bo Asmus Kjeldgaard istedet.
Tabet er nok til at overse.
Og Københavns næste overborgmester bliver hverken en SFer eller en Socalkammrat.
Det bliver FAR her.
Som MC Einar sang "Jeg siger far her, ka ikke klar mer ".
Vores progam : Flere biler, højere priser på kollektiv trafik (der vel idag er en slags bistandskontorer på 8 hjul, financieret af skatteyderne), færre forbud, væk med den lede indkomstskat og ud med miljøflipperiet.
Pædagogerne skal fyres, og "Ungeren" vil vi skænke til Mc Donalds.
Og så skal vi have rygningen tilbage på værtshusene. Hvorfor må man ikke længere nyde en god cigar? Hvad bilder sundhedstosserne sig ind?
Og musserne skal opføre sig ordentligt. Gør de det er de velkomne. Ellers er det UD !
Det må være på tide at gøre op med 100 års feministisk slapsvanse-styre i København.
Stem på De Højreorienterede Svin.
Det må være på tide at gøre op med 100 års feministisk slapsvanse-styre i København.
Stem på De Højreorienterede Svin.
Abonner på:
Opslag (Atom)
