onsdag den 16. januar 2008

Økologiske gulerødder. Bvadr !


Nu er sundhedsnazierne på banen igen.

Nu er det pludselig forkert, at økologiske gulerødder koster fantastiske 80 øre mere end andre, fordi de ikke statsstøttes som alt for meget andet.

En sundhedfreak ved navn Kim Fleischer (påfaldene navn, når man går ind for grøntsager) er indigneret over den TÅRNHØJE pris på politisk korrekt radikalermad.

WC Fields drak 100 genstande om dagen. Han blev dobbelt så gammel som Kirsten (Latter)-Lees brystsvage patienter, der lever efter alle furiens klogekoneregler.

Tage Voss ryger 90 cerutter om dagen. Han er 88, og har aldrig haft en sygedag.

Hvor længe skal sundhedskommunisterne fortælle os, at sygdom er folks egen skyld ?

99 % ligger i generne, udgydt af Vorherre. Det kan ingen lave om på.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ren brødkræft i sin mest uforfalskede form.

Anonym sagde ...

Generelt gælder der, for alt det vi indtager, at hvis blot kroppen kan nå at skille sig af med indtaget og samhørende nedbrydningsprodukter, så er der ingen ko på isen, hvis man da ikke, som du så rigtigt påpeger, er arveligt disponeret.

Så jeg ryger, spiser og drikker, som jeg har lyst. Og jeg kan sagtens se, når jeg skal regulere. I min familie bliver vi gamle. Vi får ikke blodpropper og kræft, selvom vi er fede og grimme. Så i min verden ville det være en hån mod skaberværket ikke at tage imod livets gaver. Svælge og mæske sig i dem. Med fedt drivende ned af hagen.

Jeg har altid undret mit over statens emsige indblanding i vore liv. Da jeg var ung, troede jeg at det var fordi, den ville os det godt. Det er siden gået op for mig, at det er fordi, den ikke under os at være glade. Der er jo også så mange, der ikke har noget at glæde sig over.

Mvh. Børge.

Proteus sagde ...

Økologiske gulerødder må være noget Fanden har opfundet i sin vrede.

Hvad i alverden skal vi dog med den slags slatne, bløde, uholdbare, smagsneutrale og overpriced grøntsager?

Blot fordi nogle hysteriske kællinger og deres bløde mænd skal udleve nogle ideologiske forestillinger om hvad der nu er bedst at spise, skal alle vi andre vel ikke tvangsindlægges til at spise deres underlødige afgrøder til overpriser.

Dette fjollede segment af Danmarks befolkning, som bygger huse af mudder, ler, halm og sære genbrugsmaterialer, og som også graver massevis af muld-lokummer i baghaven burde afholde sig fra, at fremsætte krav om, at leve på samme ekstravagante måde, som de traditionelle og grådige bønder har gjort i årtier.

Når man tænker nærmere over, at disse økofreaks ikke må bruge traditionel gødning og sprøjtemidler, gyser man ved tanken om hvad de anvender indholdet i deres muldlokummer til. Det er nemlg ikke utænkeligt, at indholdet af disse bliver brugt i deres gulerodsbede! Og når rationaliseringebehovet på et tidspunkt melder sig, giver det måske anledning til helt at springe muldlokummerne over.

I sandhed - BVADR!